SahabatKu

Thursday, August 5, 2010

Johor Di Hina

Salam Satu Malaysia..

Post kali ini saya nak kongsi mengenai seorang wanita yang seakan-akan menghina banda negeri Johor di laman Facebook beliau. Saya tak pasti apa motif dan maksud beliau sampai boleh berakata sedemikian. Gambar "print-screen" ni boleh anda lihat untuk anda melihat beliau dan rakan-rakan beliau memberi respon terhadap status beliau di laman Facebook
Klik pada gambar untuk keterujaan mata anda membaca

Hmm..

saya bukan nak membesar-besarkan hal ni, tapi bagi pendapat saya,,,tak patut wanita ini berkata sedemikian. Ianya boleh mengguris perasaan dan sekaligus akan menyentuh sensitiviti perasaan orang-orang Johor. Janganlah cakap macam tu ya Kak. Saya minta maaf la kalau saya tersebarkan perkara ni (rasanya ramai dah tahu pasal benda ni). Post saya kali ni hanyalah untuk renungan kita bersama.

p/s: Laman sosial Facebook sudah menjadi medium pelepas perasaan.

No comments: