SahabatKu

Friday, April 30, 2010

KONSPIRASI DUNIA – Kehadiran Dajal Semakin Jelas Dirasai

Assalamualaikum...
Ha..,,apa kabar org2 kampung..???
hehe...
kali ni saya nak berkongsi sedikit dengan cerita mengenai dajjal...
waaah..!! bila sebut DAJJAL...semua org akan takut dan tertanya-tanya akan kewujudan dajjal..
huhuhu...saya pun takut dowh..
Baiklah,,,,,
kali ni saya nak anda semua membaca hasil tulisan Kumanddie ini yang bertajuk "KONSPIRASI DUNIA –Kehadiran Dajal Semakin Jelas Dirasai"
kalau nak beli buku ni, anda semua pun tak tau dimana nak mendapatkannya kan.?
So, sekarang ni jika anda berminat nak baca hasil tulisan ini, anda cuma perlu download..
hehehe..mudah bukan..?
Download link akan saya sediakan khas untuk anda semua...
Isi buku ini memang menarik, dan konspirasi-konspirasi yang dicipta hadir tanpa kita sedari.
Antara isu yang akan dibongkar dalam buku ini ialah:..
  1. 1. Codex Alimentarius Population Reduction (Kod Makanan)
  2. Rahsia Vatican
  3. Obelisk
  4. Tower Of Babel
  5. Bulan Sabit dan Bintang Lambang Islam?
  6. Artis-artis Dajal
  7. Mind Control (Yakov And The Seven Thieves) - buku cerita kanak2 oleh Madonna.
  8. Harry Potter
  9. Hollywood
  10. The Gate
Menarik bukan.?
so, saya tak nak komen baca, terserah kepada anda jika nak baca atau tidak, tapi rasanya jika anda tidak membacanya, anda adalah orang yang rugi...hehee..
free je pun..bukan bayar pun...
Berminat.?
Selamat membaca....
p/s: Kiamat dah dekat.

2 comments:

Victor Tan said...

Yepp, the days of the Great Tribulation are near.

By the way, I also did post something about that.

Ever watch "The Arrivals Reloaded" in youtube? http://standwithgiants89.blogspot.com/2010/04/arrivals-reloaded-reviews-from.html

kayrul Ong said...

wow..
is that your blog.?
i will visit later...
btw, thanks for putting some comment in here.. :D
i'd like to follow your blog as well.. :D