SahabatKu

Saturday, April 17, 2010

Ayah Pin dan Facebook Nerakanya

( sumber: http://nizamlimited.frenzyfm.my)
Assalammualaikum...
entri aku kali ni memang agak panas sedikit..walaupun cerita tentang isu ni sudah lama..
aku rasa aku adalah blogger yang ketinggalan untuk mengePOST kan pasal ni...hohoho..
so,, Ada ku kesah kan..??
oklah...kali ni aku mau kongsi sedikit tentang cerita terbaru "ahli neraka" seorang ni kan..
siapa tak kenal dengan Ayah Pin yang gah dengan kerajaan langit kepala hotak nenek dia tu kan..
hahaha..
jangan tak tau...Ayah Pin atau nama sebenarnya makhluk ni ialah Ariffin Muhamad sudah ada facebook..hahaha..celik IT juga orang tua yang usia ditelan zaman ni kan...waaah..bukan main lagi yee...hehe..
Tapi dengan adanya Facebook ni..dia telah menggunakan kemudahan sosial ni untuk menghina Islam pulak...adddohh..
tak percaya.? haaaahh korang bukak mata besar-besar dan baca apa yang terpapar di bawah ni
klik pada gambar untuk lebih jelas
haaaa...
nak baca lagi?
tengok kat bawah ni...
klik gambar dowwh kalau nak yang jelas
ok,,
ni yang lebih dasyat..
Nauzubillah...
haa...sama lah..klu nak paparan lebih jelas dan mencengkam jiwa,,klik ja gambar tu..
huhu..
So, mari kita sama-sama fikirkan..
Saya kadang-kadang terfikir juga, apa yang ada dalam kepala huutt Ayah Pin ni kan.?
tak takut dosa ker?
umur dah semakin lanjut, orang kata rumah kata pergi...kubur dan azabnya kata MARII..MARII..hohoho..
Marilah kita sama-sama berdoa supaya terbuka hati Ayah Pin ni untuk bertaubat selagi pintu selagi nyawa dikandung badan,selagi roh belum berpisah dari jasad..
Bertaubatlah Ayah Pin, kembali ke pangkal jalan weeeiii...
Sesungguhnya Allah itu maha pengampun dosa-dosa besar..
kalau anda mempunyai akaun facebokk dan mahu membaca lagi pasal makhluk ni, di facebook ada satu group yang di beri nama:

"DEMI AGAMA ISLAM, Kami tentang Arifin Muhamad a.k.a AYAH PIN"

join lah kalau berminat, kalau tak berminat,,,ada ku kesah kan..??
p/s: aku ni pun masih jahil tentang agama, tapi tak lah sampai keluar agama

2 comments:

drsshk said...

ahah orang tua ni. tak sudah-sudah. aku pun baru tau dia ada facebook. jgn risau, ko tak keseorangan ketingggalan. LOL. :P

kayrul Ong said...

hahha..tu la pasal.. insaf la ayah pin woii...
:D