SahabatKu

Thursday, April 15, 2010

Bersawang

ohoiiiiii....
hahaha..
dah lama aku tak mengupdate blog aku ni..
wahh..wah..wah..
aku dilanda kemalasan yang agak kritikal..
aku pun tak tau knpa.adeeeh..
dulu masa mula-mula ada blog,,bukan main excited lagi..
tapi sekarang..hohoho...
ok lah..
sepanjang perjalanan kehidupan ku dari bulan january hingga april ni..
mcm2 dah aku lalui...
yang pertama sekali..
aku sudah berjinak-jinak ke alam penyiaran..hahaha..penyiaran kew..??
tak lah...sebenarnya aku dah jadi DJ sambilan jew di Station Radio Online Malaysia yang di panggil Frenzy Fm..
waaah..gempaq taau... :D
seronok juga....sebenarnya cita-cita aku nak jadi DJ ni sudah lama..
sekarang ni kira tercapai juga lah..
walaupun setakat DJ untuk radio online kan..
cukuplah sekadar menimba pengalaman ku ...
kalau mau jadi DJ untuk radio berfrekuensi tu..tak tau lah kan bila..
tapi orang kata "impian boleh dicapai kalau kita berusaha"...
naaah..aku pegang kata-kata tu...
sampai bila-bila..
aku kalau boleh mau saja menjadikan alam DJ ni sebagai karier aku..
ye la kan..kalau ikutkan kos yang aku pelajari sekarang ini memang tidak ada kena mengena langsung dengan apa yang aku citakan..
tapi "nothing impossible"..hehe..
kalau aku mau kerja dengan apa yang aku pelajari sekarang ini memang sukar bagi ku.
coz dah la result aku hampeh..konpem tak dapat kerja punya..
lagipun aku memang nda minat kerja yang berkaitan dengan kewangan ini..huhu..
so, aku kena berjuang dengan bakat yang aku ada..walaupun bakat yang adooooo..
hahahay..
Sekarang ini aku sudah berada di penghujung semester ke 4..
waowwwowooww...
sedar tak sedar kan....
sekarang ni aku tengah bersiap sedia untuk mengharungi peperiksaan akhir..
hohoho..sakit juga kepala kan..
aku menulis ni pun coz aku rasa inilah caranya aku untuk melempiaskan tekanan yang aku hadapi sekarang ni..huhu..
ok la guys...
aku tak tau lagi mau tulis apa..
so lepas ni aku akan kembali lagi aktif sebagai penulis blog yang hadoooo...
Bye./
:D

No comments: