SahabatKu

Sunday, March 29, 2009

Muvee Event

orang kuat..he3..
Aha... fuh..sudah lama aku tak menjenguk ke blog ku yang tercinta ni..kih3... Ini semua disebabkan aku terlalu busy kerana banyak perkara yang lebih penting perlu aku setelkan.. dalam minggu ni sahaja aku kena buat 3 presentation.. dan dengan assignment yang berlambak..kui3.. so aku kena siapkan lagi 2 assignment yang perlu di submit pada 6 april ni..adoyai..
so dalam masa yang sama, kami perlu buat satu assignment untuk kursus Business Communication.. iaitu mengadakan satu acara yang berkaitan dengan business,, hu3.. dalam kelas kami, telah dibahagikan kepada 2 kumpulan yang perlu mengadakan 2 acara yang berlainan.. so kumpulan kami decide mahu menganjurkan acara tayangan filem.. seramai 45 pelajar setiap kumpulan.. kami menyediakan 8 buah filem untuk tontonan pelangan..he3..
Aktiviti ini mengajarkan kami bagaimana berkumunikasi dengan pelangan dengan baik dan secara professional, membuat marketing plan yang berkesan dan belajar bagaimana cara mengendalikan majlis yang besar..
kalau bercakap mengenai letih,,tak perlu cakap la..Letih tahap dewa naga..!! alhamdulilah semuanya berjalan dengan lancar dan berjaya menarik seramai hampir 400 orang pelajar..!!!
aku hanya sempat mengambil satu gambar sahaja pada malam acara semalam..hahahha...
tiket...tiket..he3..
Ni gambar semasa kami membuat persediaan terakhir pada pagi hari sabtu semalam.., hanya sempat mengambil 2 gambar sahaja coz banyak kerja yang lebih penting daripada mengambil gambar terus..hahahaha..
testing white screen..kih3
adoyai..!!!
so kami harap Professor Azah akan beri markah A++ kepada kami..he3...amin
p/s: thanx to all my friends for supported us to do our assignment

No comments: