SahabatKu

Sunday, March 1, 2009

Have a tea Break

Have a tea break..!!
hahha..,jam4-6pm adalah masa yg sesuai utk kita berenti berehat seketika..ceh..!!
selalunya minum teh dengan roti..,tapi petang tadi sudah melanggar hukum "tea break" coz aku sama member2 makan soto dan kuih ubi keledek..!!
hahaha..sedap wo..
geng pembaham soto
Kami pun stay pagan dari jam4.30pm sampai jam5.30pm di cafe..,
first plan mau ke pantai, makan abc..tapi member aku sorang penat coz baru ja balik dari latihan memanah..hu3..,so hang-out d cafe ja la..
aku order soto ayam..fuh..!! meletup pedasnya..hahah..
soto ku licin.....he3
banyak la cerita yang kami bualkan..,cerita pasal budak cina yg bikin panas la..,cerita pasal soto la..,cerita pasal security yg bikin panas la..
cerita pekerja HEP yg muka macam karipap la..,macam lagi la..
wakakaka..
sambil-sambil tu aku order ubi keledek goreng..fuh..!! panas-panas lagi tu...minum air jagung yg manis..,nda tau berapa guni gula dia simpan dalam minuman aku..kui3..
eh,macthing la warna ubi keledek sama warna baju ku..he3
nah..hari ni 1 march sudah..
final exam mau dekat..,
sekarang aku berperang sama mid-term exam next week..
senjata lawan ialah assignment..ado..!!
aku nda mau kalah..
aku mau sediakan senjata ku sendiri..
senjata yg moden seperti cangkul, sudip, pengorek telinga, angkup, penyapu lidi, tin cola, perencah maggi cukup rasa dan yang paling penting ialah bantal dan selimut,,!!
hahah..
harap-harap berjaya la aku..kih3..
ok la..,lepas ni aku jarang sudah update blog coz mau study sikit..,
lepas tu sedang cari lay-out yang baru untuk blog aku ni..,
biar nampak fresh..
ok la...bubye..!!

No comments: