SahabatKu

Friday, March 20, 2009

Under Construction

Pengumuman..!!!
Disebabkan aku terlalu busy dalam 2 minggu ni..,so blog ni lama tak akan di update..
So mungkin hingga hujung bulan March...
banyak sebab kenapa blog "under construction"..
Yang paling utama ialah aku terlalu busy sangat,,,
Sekarang ni pun aku mencuri sedikit masa untuk membuka blogku..,sebab selepas ni aku kena sambung balik assignment yang perlu di bereskan dalam minggu ni sehingga minggu depan..
Sebab kedua ialah lap top aku ada masalah sedikit..,
so kena format balik..
ertinya selepas aku format lap top ni..,mungkin banyak perkara aku kena buat..,
kena install ym balik..,susun fail..dan macam-macam lagi..
Bukan setakat itu saja.,minggu ni dan minggu depan aku kena buat 3 presentation..,
so kena buat preparation yang cukup..,
Dan aku kena bersedia untuk mid-test pada awal bulan April nanti..
Oleh sebab tu..,blog ni sunyi sedikit dalam bulan march ni..
apa nak buat..
Ok la..
aku kena sambung balik tugasan ni..
hmm..Bubye..!!

No comments: