SahabatKu

Saturday, April 4, 2009

Alhamdulillah..



Alhamdulillah... Syukur ke hadrat ilahi.. Akhirnya selesai sudai semua assignment ku untuk semester 2 ni.. Fuh..!!! penat sei... Selama 3 minggu bertungkus lumus menyiapkan..

So aku mau buat check-list semua tugasan yang sudah selesai..kih3..

  1. Business Statistic
  • Relationship between import and export in malaysia years 1957-1986
  • Lab test
2. Marketing
  • Product Branding
  • Marketing Plan
3. Business Communication
  • Event - Cinema,Cinema,Cinema (muvee event)
  • Presentation
4. Ethics And Moral
  • Sporting Ethics
  • Presentation
5. Technique And Study Skills
  • Excellent Student
  • Presentation
6. Tamadun Islam Dan Tamadun Asia
  • Langkah kerajaan memperjuangkan nasib orang bukan islam, orang kurang upaya, warga emas, kanak-kanak istimewa, fakir miskin, ibu tunggal, anak yatim dan kumpulan minoriti dan wanita.
7. Macroeconomics
  • Journal - Exchange rate
  • Project paper - Macroeconomics variable, exchange rate and stock price in malaysia within 10 years.
huh..banyak tuh...adoyai... Tapi yang penting semua sudah selesai dan aku harap dapat la markah A++ (he3) untuk semua assignment yang aku buat ni..walaupun hanya tuhan sahaja yang tahu betapa penatnya aku membuat semua assignment2 ni..,tapi sudah adat orang belajar kan,,,apa boleh buat,,hu3..

Dan sekarang ni aku sedang buat preparation untuk final exam pada 20 April ni..huhuhu.. So, sebelum aku berjuang untuk final exam ni,,aku akan balik kampung dulu (8-12 april),,,yeeehhhaaa..!! ambil spirit dulu,,,kih3...

ok la.. mata pun sudah bengkak ni,,, aku nak tido..!! he3..(tidur dengan nafas lega coz semua tugasan sudah selesai..)

No comments: