SahabatKu

Tuesday, February 3, 2009

Hujan oh hujan..

Astaga...hujan la pulok..!!
selepas jak habis kuliah Marketing, hujan punya la lebat..ribut taufan..hehehe..
banyak student yang terperangkap untuk balik ke hostel or ke cafe.. lebih kurang muat 14 buah lori la student yang terperangkap..kui3.. kalau dekat cafe tu nda pa la..,tapi punya la jauh..
mau redah hujan..? gila apa..
Angin yang malu-malu africa pun menambahkan lagi "kemantopan" hujan..
adoyaii...kalau tahu hari mau hujan, aku bawa payung la..,ini tiba-tiba ja hujan..
tadi masa mau ke kuliah, nda ada pula tanda-tanda mau hujan, nampak suci ja cuacanya..
sekali keluar dari dewan kuliah..,astaga....!!!
Dengan muka yang nda bersalah dan dengan semangat yang membara mau ke cafe..Gua lapar..!!
kami redah ja hujan yang begitu 'mantop'...
Sebenarnya ada juga student yang bawa payung, tapi kerana taik hidung masin punya pasal, rela jalan sorang-sorang...Wei kami nda hingin pakai payung ko, ko tau ka..!! telan la payung tu sorang-sorang..!! hahahaaha...
Resultnya, basah la kasut Converse aku..kui3..tapi nasib baik beg aku water resistant geto..So safe la buku aku di dalam...
hahahaa..dengan perasaan yang "suka", aku terus ke cafe dan terus tapau nasi campur..makan di hostel ja..kui3..

No comments: