SahabatKu

Sunday, February 1, 2009

Go To Fun Fair..??

ADOYAII..!!
cuti ni aku ke fun fair..,kembali ke zaman kanak-kanak geto..!!
hahaha. sebenarnya nda ada plan mau ke fun fair ni..,
kiranya mau jemput member di kampus, tapi ntah tiba-tiba mau ke fun fair,,gila.!
jadi plan yang begitu singkat di putuskan oleh member ku yang senget, jadi aku menurut aja..
Dengan memakai baju dan seluar jeans Diesel yang lusuh dan hanya digunakan untuk membasuh kereta, aku dengan selamba ya ya.,melangkah masuk ke fun fair yang berkarat..hahaha
Walaupun dressing ku begitu "menyerlahkan kejelitaan ku", kami tetap happy geto..
Ini permainan yang paling bodoh...,pusing2...
mau mati ja nda aku dalam tuh..
hahahaa
Ni aku jadi mickey mouse yang kurang kasih sayang..kui3
ni bapak tiri setan..!!
Ni serupa macam tikus..hahahaaha,,jgn marah jai..he3..
tapi malam tu hilang stress..!!
kira ok la...he3

No comments: