SahabatKu

Thursday, February 19, 2009

assingmentt+kuiz+midterm=pengsan

semasa menaip ni.,aku tengah pengsan..,so aku nda sedar apa yang aku tulis...kui3..
adoyai..!!
esok midterm+kuiz..malam ni pula aku buat assignment..
nda ada masa buat latihan,,,
nda tau dapat jawab ka esok...
tadi petang jam5 baru balik dari sekolah menengah sains labuan buat assignment sama pelajar-pelajar sana...
aku sewa kereta..
orang bilang "take it easy"..ah?? take it easy..? jumpa si izi ja la kali..hahah..
jam9:45pm sudah..
baru mau start buka buku bizness statistik utk midterm exam esok..
baru mau buka buka buku macroeconomi utk kuiz esok..
tadi dari jam7 sampai skrg buat assignment pasal budak2 sains tu..
menaip...
pastu ada lagi member2 datang pgi bilik aku memprint latihan tutorial..
pastu..pastukan....past...pas..pa..p...ZZzzzZZZzzzzZZzzzzzzz....
p/s: pengsan sudah....

No comments: