SahabatKu

Wednesday, April 8, 2009

postmortem day..panas..!!

Ahaha... adouh..!! panas..!!
Pagi tadi selepas kuliah marketing...,postmortem meeting telah diadakan.. postmortem ni untuk muvee event kami minggu lalu.. semua telah membentangkan kertas kerja seperti aliran wang masuk, laporan kewangan, minute mesyuarat dan lain-lain.. tapi hanya 21 orang je yang hadir dari 45 orang..!! adouh.. tapi masa pembentangan belum panas lagi..hahaha..
Bila selesai pembentangan..pengarah membuka ruang kepada semua ahli untuk luah perasaan..hu3.. perasaan tak puas hati la..
hahaha.. start di sini la suasana mnjadi panas...braaavoo..!! lucu pun ada.., semua yang luahkan perasaan semua yang pedas-pedas,,kih3.. kesian jua tuan pengarah kena boom..!! kah3..
macam-macam isu yang dibangkitkan.. adoouh.. aku yang jadi pemerhati dan camera man ni pun sudah pusing..!! so dari tugas pemerhati dan camera man,,terpaksa la aku jadi tukang sorak..hahahah..!! best..!!
Bagi aku,,tiada yang boleh dipersalahkan lah.., yang penting acara sudah berlalu.. dan resultny..hahaha,,dapat pujian dari Prof..yeeehahhaaa,,!! tak kisah lah kamu nak berperang... berperang la asalkan kamu bahagia...kih3.. ada aku kisahhh..?? yang penting markah diberi adil.. hahaha..
So..,malas la nak comment sesama sendiri,, bukan nak sebelahkan pengarah atau mana-mana pihak.. tapi..erm..tak best la kalau jadi pertengkaran mulut macam ni.. BODOH..!!! opppsss..!! hahaha..
So untuk merapatkan lagi hubungan kai.., jeng..jeng,,jeng.. team kami pun bersetuju mengadakan party..yuuuhhuuu..!! party time..!!
tapi aku tak boleh join party tu coz banyak show..!!hahaha.. aku balik kampung..so tak dapek den nak menolong,,hu3..
tapi tak kisah la.. yang penting aku happy.. tak join party tu pun tak per.., duit share aku aku halalkan dah,,,, so jangan takut la ye member-member ku yang "tercinta",,kih3..
ok la.. aku nak pack barang nak bawa balik.., nak bawa reket..,baju satu bag..,kasut 2 pasang...ermm..tu je la kali..
fuh.. ok la... bubye..!!!

No comments: