SahabatKu

Thursday, January 22, 2009

Cuti mid-sem...!!!

YeeeeHaaaaa...
hari sabtu ni aku akan cuti mid-sem selama 1 minggu dari 24hb January till 02hb Feburay..
So.,meaning to say aku akan balik ke rumah ku yang tercinta..hahaha..
Tapi yang kurang bestnya lepas ja cuti ni, mid-term test la pulok..!! ADOYAII...!!
Aku sudah beli tiket bas dari Menumbuk ke Papar Rm13.00.
Tadi time mau ke bandar beli tiket bas, aku sudah prepared sewa kereta.,tapi yang hangsuainya
kereta tu rosak la pulok..!! Yang bikin gua panas, owner kereta tu lambat bagitau..,hangsuai betul..
dekat setengah jam aku tunggu kereta tu baru dia mentioned sama aku yang kereta tu rupanya rosak F**k betul..!!
Terpaksa la aku naik bas...
Gua panas..!!
Tapi nda pa..,yang penting aku sudah dapat tiket bas..!! hahaha..
So bubye Labuan, aku akan kembali pada 01hb Febuary lagi..hehehe..
So aku mau mengucapkan Gong Xi Fa Cai kepada semua mereka yang menyambutnya..
(harap2 ada limau mandarin di rumah bila aku balik nanti..heee..)

No comments: