SahabatKu

Wednesday, December 17, 2008

Haging-out at cyber cafe

Sepanjang cuti semester ni..terasa bosan yang teramat sangat..selaian dari terus menonton tv di rumah dan bersama mmber2 ku yang cool..aku juga selalu online di kfc saja..he3 sekarang ni pun aku di kfc sambil makan fun frais and pepsi...tapi kadang2 aku juga ke cyber cafe sama mmber2....
Ni gambar aku ke cyber cafe sama mmber2..sampai jam 2 pagi boss...hahaha..
Hanya yang tinggal aku, mmber2 sma owner cyber cafe saja dalam cyber cafe tu..
Member2 mcam biasa la taik game..DOTA.....Dota and dota..
haha..aku bukan xpandai main dota, tapi dota yang xpandai main sama aku..wakakakaa...
Aku macam biasa la chat and liat2 blog mmber yang lain geto..
Balik jam 2 pagi terus ke rumah mmber,hang-out terus sampai jam 5 subuh..
Jam 5 subuh aku drive balik ke rumah..aduh...ngantuk banget..!!! he3
Alhamdulililah sampai juga dengan selamat aku di rumah...

No comments: