SahabatKu

Saturday, September 5, 2009

Jam poyo

haha..=P
Semalam aku dapat satu emel dari member aku,
aku ingatkan gambar apa yang di attach ni,,
rupa-rupa nya gambar jam ni..hahaha..
mula-mula tak paham..
selepas 2-3minit menenung..baru lah paham jam ni macam mana nak tengok..hahha
(aku ni memang lambat pick-up sikit,,suka pending..wakakka)
so aku rasa jam ni lah jam yang paling susah nak tengok coz kena kira dulu..lol.
so siapa-siapa nak beli jam macam ni ( ada kna jual ka benda ni?),,kenalah bawa kalkulator selalu erk..hahaha...
lucu..lucu..

1 comment:

September Ku Dilahirkan said...

mudah banget, selintas melihat gw udah tau gimana caranya liat jam ni, kan udah ada semuanya liat aja 6.2nya pasti 12, semuanya pasti ikutan 1-12, hehehe, makasi yooo... baca ya new post gw...