SahabatKu

Saturday, November 15, 2008

Travelling in Labuan Island..

Seperti yang dirancang..,hari ni aku dan member2 di sini telah menjelajah Labuan. Tapi sayangnya tidak semua tempat aku sempat lawat..hu3..penat bah..
Hantar budak ni dulu ke airport..hu3.
Kami bertolak pada jam 1035am…lewat seperti yang dirancang coz ada member pompuan minta hantar ke airport & terminal ferry..hu3

Breakfast di mcD

Aku breakfast di mcD saja coz sangat lapar.. Pastu baru la kmi meneruskan perjalanan yang begitu memenatkan..tapi best…hahaha. Ni antara gambar2 sepanjang pengembaraan kami di Pulau Labuan…

Kami menggunakan Perodua Kancil

Our first destination

2nd place "Bird Park"

Next...Chimney Memorial

We are going to Marine Park...

But our journey not finish yet because the more important is...MAKAN..!!

Makan Sate..he3

Then, setelah penat bercampur penat berjalan..kami pun buat keputusan untuk balik ke hostel..

Road to the hostel

okay..itu ja gambar yang aku boleh paste di blog ni coz yang lain2..rahsia..kui3..hah...esok jam 1.00pm aku akan terbang ke kampung halaman ku..hahaha..So tonight i'll pack all of my things..walaupun penat tapi semangat untuk pulang ke sabah membara juh..

For me Pulau Labuan is quite gud la....

ok..bye..!!

No comments: