SahabatKu

Friday, November 14, 2008

my researh

Di sini aku ada sedikit maklumat tentang kehidupan remaja kita sekitar malaysia,indonesia,thailand dan filipin...
Tapi aku mau kongsi maklumat yang di malaysia saja bcoz maklumat dari negara2 lain confidential dan ada yang masih dalam proses menyiapkanya (susah cari orang thailand) ..
insyaallah aku akan post sedikit cara kehidupan remaja di indonesia,thailand dan filipin..haha
mabuhay po sayo..!!
servey secara rawak ni aku translate menggunakan percentage bcoz klu mau di buat menggunakan nombor bulat...,aduh banyak nombornya..hahhaha
ini berdasarkan pemerhatian dan soal selidik remaja dalam lingkungan 13-19 tahun...
kalau maklumat ini tidak benar,saya tidak bertanggungjawab atas apa-apa masalah yang akan timbul masa akan datang(belum di luluskan oleh professor.). Bcoz ini adalah my personal researh untuk projek saya..ok..mau tahu projek apa..? tunggu....
he3....
Ini dia...
Malaysian Teenagers
43% Smoking
Hand phone
60% use nokia
32% sony
8% others brand
Sport
63% football
15% badminton
12% indoor games
8% tennis
2% others sport
Brand
60% adidas
15% converse
10% nike
13% quicksilver
2% others brand
Couple
57% says "yes"
26% says "no"
10% finding
7% not interested
Many Friends..?
66% says yes
30% says no
4% sometimes like, sometimes not
Like Stay In Town Or Village
56% says like in town
40% says like in village
4% says both
Parential Control
67% says "yes, i like parential guidence"
55% says "sometimes like, sometimes not"
8% says "i dont like..!!"
Music Genre
45% rock ( hard rock,punk-rock, and so on)
23% balade
18% hip hop10% alternative rock ( such as indie,and so on)
4% others genre ( tradisional, dangdut, and so on)
Film Genre
43% action
36% comedy
17% love story
2% science fiction
1.5% non-science fiction
0.5% others genre

No comments: