SahabatKu

Thursday, August 11, 2011

Taktik Halus Yahudi

Salam Ramadhan..
Walaupun dengan hanya menggunakan CELCOM broadband yang lemah gemalai jer signal nye. #aduhai. , dengan perasaan ingin berkongsi, ku redah jua segalam kegemalaian mu wahai broadband (kerajaan sokong la konon penggunaan jalur lebar, ta pi yang hampeh signalnya)
Biarpun lemah gemalai bagai.. aku tetap nak kongsikan satu teknik halus yahudi dalam menyebarkan agama kristian. aku BUKAN anti kristian, bahkan (skema kau) kawan-kawan saya(skema lagi. kbai) ramai yg beragama KRISTIAN.
Tapi tugas saku sebagai orang islam(serius sikit) untuk mengingatkan kepada saudara-saudara islam ku tentang kelicikan yang tidak disangka-sangka #awesome.
Lepas godek kiri dan godek kanan kat facebook, terjumpa lah sesuatu...dengan mengikut beberapa langkah yang diberikan....dan rasanya dah lama kot orang tau pasal ni!
aku pun ada buat jugak!! jom tgk apa yang anda akan lihat di skrin anda selepas membuat uji kaji ini (bukan uji rashid atau uji minda)
Okay,
korang mesti selalu tengok dan jalan-jalan bagai la kan ke blog (tak kira lah blog bawah dan atas 18 tahun)... dan pastinya blog tersebut mempunyai alamat cenggini (macam ni.kbai) qqqq.blogspot.com.
klik gambar untuk tontonan umum
haaa apa kata kalau korang buang huruf S dlam perkataan blogspot tersebut, dan ianya akan menjadi blogpot.
klik gambar sambil makan biskut kering
lihat apa hasilnya!!!!
klik gambar dengan jari keling-king
SO.. WHAT WILL DO YOU GOING TO SAY?
p/s: ".....hati-hati"

No comments: